NIS


Irudi batekin adierazi nahi dut nire NIS:

Lehenengo eta behin nire jakinmina, ikerketak eta erronkak kokatu ditut horiek direlako nire ikasteko sarearen oinarriak, haiek ematen didate ikasteko gogoa eta indarra.

Jarraian, ikasleak ipini ditut haiekin lan egiteko eta egunean egoteko motibazioa pizten zaidalako. Askotan haiekin batera ere ikasi egiten dut eta haiengandik ikasi ere bai!

Hirugarren postuan lagunak kokatu ditut bana hemen zehaztuko dut hezkuntza munduan dabiltzan lagunei egiten diedala erreferentzia. Askotan partekatzen dizkidate materialak, kezkak, interesak... Maila berean lankideak jartzen ditut, beti aberasten nau besteekin dakidana partekatzeak eta besteek ekartzen dutenetik saiatzen naiz zeozertxo hartzen, baita beldurrengandik ere!!

Jarraian ikastaroak datoz, alde batetik irakasleen ekarpenak eta bestetik ikaskideen esperientziak eta ikuspuntuak.

Zazpigarren puntuan sare sozialak ezarri ditut: Twitter, G+, YouTube, Facebook, WhatsApp, Pinterest... Oso aberasgarria da mundu honetan mugitzen den informazioa aztertzea eta interesatzen zaidana eskuratzea.

Amaitzeko, familia kokatu dut: alde batetik nagusiak ditut ikasle eta haiei gauza batzuk azaltzeko egin behar dudan ahaleginak aberasten nau; bestetik txikiak daude, beste behar batzuk dituztenak, beste trebezi batzuekin eta hainbat arlotan jakinmina eta kezkak sortzen dizkidatenak.