NIAREN OSAGAIAK


Sarrera honetan, NIAren osagaien inguruko hausnarketa plazaratuko dut.

Hasteko esan beharra daukat ezin dudala osagai bakar bat aukeratu, nire uste apalean guztiak ondo garatuta izatea aberasten baitute NIA. Hori dela eta, ez dut bat ere baztertuko. 

Ordenatuz gero, nire iritziz, garrantzitsuena JARRERA da. Baina ez bakarrik honetarako, orokorrean, bizitzan, jarrera baikorra eta motibazioa erronken, zailtasunen edo arazoen aurrean premiazkoak dira zerbait lortu nahi izanez gero. Jarraian, GAITASUNAK kokatuko nituzke, ikasten ikasteko gaitasuna eta gaitasun digitala garatuta izanda aberasten baita gure NIA. Eta azkenik, maila berean, BALIABIDEAK eta IKAS-IKUSPEGIA jarriko nituzke. Guztiz ados nago mota guztietako baliabideak beharrezkoak direla, analogiak ere bere garrantzia dauka aro digitalean, beste mota bateko gaitasunak garatzen ditutelako. Ikas-ikuspegi zabala izan behar dugu, eta hori eraikitzeko ezinbestekoa da besteekiko komunikazio eta kolaborazioa izatea.


Nire kasuan guztiak dauzkat garatuta eta ausartuko nintzateke esatera aipatu dudan moduan ordenatuta dauzkadala ;-) Hala ere, argi baino arginago daukat asko gelditzen zaidala ikasteko, etengabeko ikaskuntza premiazkoa baita!!