KONPETENTZIA DIGITALA

Bizi garen aro digital honetan, mundu digitalean murgiltzeko eta aurrera egiteko behar diren gaitasunak biltzen ditu konpetentzia digitalak. 

Iazko esperientzia ikasleekin oso aberasgarria izan zen niretzat: Sare Hezkuntzako zentro batean casi nintzen lanzan 6. mailan. Erronka arlo bat digitalizatzea zen eta nik harte neen ardura hori. Ekoizpen digital txikiekin hasi ginen (irudi interaktiboak, eskemak ordenagailuan, hormirudi kolaboratiboak...) eta horrek eskatzen zuen leku bat guztia ordenatzeko. Beraz, haien portfolio digitala sortu zuten ekoizpen digitalak bertan txertatzeko eta sailkatuta izateko. 

Ikerketa bat egin nuen horren ildora eta Europar Batasunak ezarritako DIGCOMP markoa aztertzera eraman ninduen. INTEF-eko irakasleen konpetentzia digitalaren markoa abiapuntutzat hartu nuen eta ikasleena diseinatu dut modu xumean aurten konpetentzia digitalaren 5 eremuak garatzeko 3. zikloko ikasleekin.

Beraz, nahiko argi daukat zertan datzan konpetentzia digitala, baina ez dut guztia kontatuko, ziur deskubrituko dugula egunak aurrera joan ahala!!